Say no to Israel

Say no to Israel
Say Yes to Plaestine

Tuesday, February 03, 2009

Amerika jadikan kemanusiaan sebagai senjata politik.

Amerika yang terang-terangan menghalang sebarang tindakan ke atas Israel ketika membunuh lebih 1300 muslimin Ghaza kini sedang menggunakan nama kemaanusiaan untuk bertindak ke atas sudan yang sedang mengekang pemberontak utusan yahudi di Darfur dengan nama gerakan keadilan dan persamaan. Pemberonntak yang ada hubungan langsung dengan Chad dan tidak langsung dengan Perancis itu telah mempergunakan remaja Darfur dalam sessi serangan ke atas Khartoum awal 2008.

Kerajaan Sudan terpaksa menggunakan serangan udara bagi melumpuhkan kubu JEM telah dikecam Amerika kononnya akan membahayakan anggota pengaman PBB yang bernaung bawah UniMid sedangkan membiarkan Israel membedil sekolah di bawah naungan PBB UNrwa. Di sinilah kelihatan kaitan rapat JEM dan yahudi Amerika. Mereka mengeluarkan kenyataan ini seolah-olah umat islam telah lupa apa yang berlaku di ghaza beberapa hari lalu.

Inilah satu pengiktirafan musuh umat ini kepada kealpaan umat Islam. Di mana-mana Islam diburkkan dan di hina. Setiap gerak geri kita adalah serong pada panddangan masyarakat barat. Tetapi kita sentiasa mengkagumi mereka. CInta budaya mereka sayang icon mereka, Kenal produk mereka. Paling menyedihkan menyumbang kepada mereka dalam usaha mereka menghancurkan Islam.

Barat atau timur mereka adalah sama Al Kufru Millatun Wahidah. Semua  Kekufuran itu adalah anutan yang satu. Musuh mereka adalah Islam. Kita hentikan sebarang  sentimen agama. Kini kita satukan bawah payung akidah. Buang semua yang berunsur perkauman. Apa jua bangsa akan sejahtera dalam Islam. Tiada beza dalam darah bangsa apa sekalipun tetapi apabila akidah yang menjadi perbezaan maka Taqwalah yang lebih mulia.

No comments: