Say no to Israel

Say no to Israel
Say Yes to Plaestine

Sunday, June 29, 2008

Anwar sekali lagi dalam ancaman.


Saya tak kenal sangat dengan Anwar Ibrahim, bersua muka pun belum pernah. Tetapi saya yakin benar Anwar tidak sentuh budak poyo yang mengaku diliwat itu. Saya rasa, sekarang ini ada dua nyawa terancam dalam isu ini.


satunya sudah semestinya Anwar sendiri. Kalau Polis dapat tangkap Anwar macam macam mereka ~musuh Politik Anwar~ sanggup lakukan. Jangan lupa 5 orang pemimpin PAS pernah diculik kerana ingin menyekat pengaruh Parti itu. Kampung Ibrahim Libya Di perangi. Bukankah ini semua menggunakan jentera badan keselamatan negara? Inikan pula pengaruh pakatan rakyat yang dihadapi kini bagaikan taufan yang akan meragut jawatan mereka. Tak cukup dengan bakal kehilangan jawatan mereka selepas jatuh akan naik turun mahkamah atas bukti bukti yang Anwar pegang.


kedua si poyo yang mengaku disodom Anwar. AMK ada beribu ribu orang. Kalau campur Unit Amal pergh mahu puluhan ribu orang muda dalam PR belum campur yang dalam DAP. Saya yakin tak semua mereka ini kenal erti sabar dan mampu mengawal emosi bila berjumpa budak Poyo yang merasakan dirinya mampu membuat Anwar tergoda.


Anwar dijangka memimpin rakyat dalam era baru selepas kejatuhan BN. Setakat pemerhatian jauh saya yakin jika tiada aspek memaksa rakyat memilih BN, maka PR adalah galang ganti untuk memimpin rakyat dalam masa terdekat. Anwar kini berdepan dengan Media, Polis, BN ,Peguam Negara, Badan Kehakiman dan juga penjenayah upahan. Seandainya benar Anwar tidak bersalah saya yakin benar ALLAH takkan membiarkan Anwar dalam tangan mereka.


sekarang musuh Anwar mencarinya untuk dipenjarakan. Semua jentera yang pernah mencari adik Sharlini yang sampai sekarang tidak dijumpai akan mencari Anwar bahkan mungkin lebih ramai lagi. kita lihatlah apa penyusunan Allah. Doa rakyat bersama sama Anwar.

kalau dalam Islam pendakwa akan disoal siasat terlebih dahulu. Kemudian saksi. perbicaraan ini seharusnya dalam mahkamah syariah. Saya menganjurkan rakyat malaysia mengadakan solat hajat minta ALlah perjelaskan kebenaran. kalau dulu dulu kita telah mendengar cerita Mahsuri dituduh Zina. saya yakin kisah darah putih itu akan berulang. Tetapi andai Anwar gugur. seribu Anwar akan lahir untuk menjatuhkan kezaliman yang mencengkam. Mereka memutar belit Allah itu Maha Mengatur.

3 comments:

Anonymous said...

"Wamakaru wamakarallah wallahhu khairul makirin."

Anonymous said...

"WAMAKARU WAMAKARALLAH WALLAHHU KHAIRUL MAKIRIN.."

KiDeN~H.D.3 said...

saya doakan moga2 si poyo tu kene sambor dek kelat la koume..
x insap2 lg kerajaan nih..
macam2 hal..
tp mmg lumrah..
org yg nk buat baik mmg susah, ade je halangan..