Say no to Israel

Say no to Israel
Say Yes to Plaestine

Thursday, June 24, 2010

Fattah semakin angkuh dengan kezalimannya.

Walaupun bukanlah semua anggota Fatah menyetujui keputusan kepimpinannya namun kepala yang memimpin gerakan yang menguasai Palestin secara haram itu nyata benar benar mempertahankan kerusi mereka sekalipun mereka terpaksa menjual masa depan rakyat Palestin dan akidah umat islam.

Mereka dilaporkan menandatangani dokumen yang menentang usaha Turki dalam isu freedom flotilla. Mereka bersekongkol dengan beberapa kuasa dunia eropah cuba memusnahkan niat murni Turki.

Saya sudah mula bosan melihat perundingan diplomasi dengan puak munafik melampau ini. Mereka sebenarnya tidak menjaga apapun kepentingan ummah melaa inkan jawatan mereka yang sudah tiada makna sebenarnya. Oleh kerana mahu menjadi pemimpin yang boleh sentiasa mengaut keuntungan dunia mereka terpaksa meredhai kebencian Allah walaupun sebagai gantinya hanyalah dicacaikan oleh Zionis sebagai barua mereka.

Sudah tidak ada maruah lagi mereka ini. Mereka sudah tidak tahu halal haram darah bangsa mereka. Mereka inilah yang mesti dihapuskan terlebih dahulu dari bumi al Quds yang mulia itu. Mereka inilah penghalang kemerdekaan Tanah Islam seluruhnya. Kini tempoh untuk membiarkan seluruh umat Islam memahami, mengenali dan nmenilai siapa musuh dan siapa pula pembela. Kelak akan sampai masanya Allah memenangkan yang ikhlas dan menghukum sampah agama dan parasit yang merosakkan umat.

Sementara itu marilah kita berdoa dan kuatkan usaha merubah diri agar bersedia menjadi jentera revolusi Islam yang akan mengembalikan kemuliaan Islam pada tempatnya. Binalah daulah itu dengan meletakkan tapak-tapaknya dalam hati-hati kamu. Insya Allah puncaknya akan tertegak dalam negeri-negeri kamu. Islam itu bukan hanya semangat, bukan sekadar pengetahuan tetapi kehidupan dan peribadi yang cergas dalam hidup bermasyarakat.

No comments: