Say no to Israel

Say no to Israel
Say Yes to Plaestine

Thursday, January 08, 2009

Masalah sebenar.

persoalannya bukan kenapa dunia terutamanya Amerika dan Kesatuan Eropah tidak boleh menghentikan Israel dari terus membedil Ghazza. tetapi persoalan sebenar mengapa Israel masih wujud dan mendapat sokongan mereka dari sudut ekonomi dan politik.

Mengapa sebelum sebelum ini ketika Palestin dijajah dan dirampas Israel disokong dan diberi hak menduduki tanah yang bukan tanah mereka. Mereka cuma pelarian dari tindakan Nazi (yang telah dirancang sebenarnya) bagaimana mereka memiliki kekuaan tentera yang mengalahkan kekuatan Kerajaan Palestin?

Siapa di sebalik kekuatan Yahudi Israel? Ini persoalannya. Kenapa Negara Arab sekitar Palestin bagai terhadang dari menghulurkan bantuan ketenteraan? Apakah nilai perjanjian dengan Israel ketikamana Israel melatam Palestin? kenapa bila makhluk parasit ini ingin dibersihkan dunia bersatu membela mereka.

Kenapa ada suara-suara yang menyatakan kita mesti mempertahankan hak tetapi kita tak berhak membunuh. Jika kita membunuh samalah kita seperti mereka. Dari mana datang pemikian cetek seperti ini? Allah menyuruh kita menentang musuh ALlah sebagaimana mereka memerangi kita.

Mereka adalah yakjuj makjuj tiada apa yang selamat dari kebinasaan mereka. Masalahnya ada ramai manusia yang bersimpati dengan Yakjuj Makjuj ini dengan menghidangkan bangsa Palestin sebagai korban untuk mereka. Bahkan diikat kemas dan diletakkan dalam sangkar. Jika dunia enggan membantu Palestin jangan kalian ikat mereka.
Israel sedang menanti tentera Allah. Ingatlah peristiwa Khaibar, Ingatlah peristiwa Khaibar ! Tentera Muhammad sedang kembali.

No comments: