Say no to Israel

Say no to Israel
Say Yes to Plaestine

Thursday, January 08, 2009

Pertahanan Terkuat

Israel boleh menyerang berapa tahun sekalipun. Mereka boleh membunuh seramai mana sekalipun bangsa Palestin. Tetapi selama itulah mereka tewas dalam memaksa bendera putih naik di bumi suci Ghazzah.

8 Jan 2002- Angka kematian meningkat hingga ke angka 704 bilangan mangsa yang cedera telah melambung ke 3140 lebih. Jumlah mereka yang kehilangan rumah bertambah. Namun kemusnahan pada pihak musuh juga semakin bertambah. hari ini sahaja 4 orang tentera yahudi mampus dan lebih seratus cedera akibat bedilan kataib Qassam.

Qassam terpaksa memilih sasaran paling menguntungkan kerana peperangan tidak melihatkan tanda-tanda akan tamat dalam masa yang singkat. Kini semua sayap bersenjata bersatu di bawah panji muqawamah asy sya'bi.

 Kita masih menanti berita gembira dari Ghazzah. kesedihan bukanlah perasaan yang tepat ketika ini. Dalam peperangan kita mesti berani, bersabar dan bertawakkal. Bukan kita yang berada di Ghazzah sahaja tetapi kita yang berada di seluruh dunia.

Ya Allah Ghazzah tanahMu, penghuninya hambaMU yang mempertahankannya tenteraMU. Musuh mereka musuhMu. Kami memohon dariMU selamatkan mereka di Ghazzah dan hapuskan Israel dari mereka.

No comments: