Say no to Israel

Say no to Israel
Say Yes to Plaestine

Wednesday, January 21, 2009

Obama kuda baru Yahudi atau menanti blackmail proxy Amerika.

Obama kini berhadapan dengan dua pilihan 1 ditunggang Yahudi Zionis untuk melangsaikan tanah Palestin dan Meruntuhkan Al Quds. 2 mengekang yahudi buat seketika sehingga Menerima skandal terancang.

Pun begitu dunia masih menaruh cita cita terhadapalatar belakang presiden pertama kulit kurang putih dari Amerika. Obama yang lebih menumpukan pada pembangunan ekonomi US mendapat kemenangan dengan tawarannya terhadap krisis di Iraq. Bagaimanpun berhadapan dengan era pemboikotan industri negaranya yang semakin meluas. Majority pemboikot baranganAmerikaadalah pencinta damai dan muslim.

Obama merupakan seorang manusia yang pernah merasa kesusahan. Tetapi apakah pengalaman diaitu akan menjadikan dia gagah di hadapan kekejaman puakZionis yang menjadi tulang belakang politikdan ekonomiUS?

Saya secara peribadi merasakan Obama hanya mampu membuka ruang dakwah yang lebih besar di US bagi kita. Selain menguatkan jentera Islam di dalam AMerika. Ini kerana Obama dalam fokus kempennya terpaksa akur kepada peraturan utama US iaitu negara itu ditubuhkan bagi melindungi gerakan jahat Zionis. Zionis adalah gagasan yang wujud sejak lama dahulu. Mereka adalah penjajah AMerika yang membunuh indian Amerika. Kekejaman mereka merata-rata.

Khilafah Uthmaniyah runtuh selepas Zionis menguasai Amerika. Setelah peristiwaHolocaust. Semuanya berjalan sebagaimana mereka mahu. Tetapi suka saya ingatkan. Mereka merancang dan TUHAN merancang,Allahlah sebaikbaik perancang. Mereka tidak akan pergi jauh kerana mereka juga sedar mereka bermusuh dengan Tuhan.

Kaum Yahudi dan agamanya sedar dengan benar mereka akan ditewaskan dengan dahsyat. Mereka cuma berusaha agar zaman kehancuran itu bukan dizaman mereka. Kita pula yakin Islam akan menang tetapi kita sering mangguhkan kemenangan dengan pelbagai alasan ini kerana neraka Allah itu murah dan mudah dimiliki sedang SyurgaNYa amatlah mahal.

pertempuran di dunia penentuannya di akhirat.

No comments: