Say no to Israel

Say no to Israel
Say Yes to Plaestine

Monday, January 26, 2009

Perang belum tamat Jihad mesti dilanjutkan.



Memang Israel sudah berundur dari tanah ghazza. Memang HAMAS telah menang dalam siri kali ini. Memang olmert menerima tamparan hebat dalam serangan kali ini dalam kempen pilihanrayanya dan juga maruah anti Islamnya. Tetapi ini bukan hadaf kita.

Kita mahu kekuatan Zionis lumpuh. kita mahu Israel hilang dari peta Palestin. Kita mahu Palestin merdeka. bukan atas nama bangsa tapi kerana agama. Kita perlu kikis kepercayaan kita pada sistem toghut sedikit demi sedikit. Sistem dalam segenap urusan kehidupan kita. Yang terbesar sistem pemerintahan diikuti pelajaran kemudian ekonomi dan banyak lagi. sehingga diet kita juga perlu kita ubah agar mengikuti diet iman bukan diet nafsu.

Boikot senjata pertama kita kalau kita gagal memusnahkan musuh dengan senjata ini jangan kita impikan senjata yang lebih berat. Doa dan qiyam adalah kewajipan kita paling kurang lakukan qiyam sekali seminggu untuk jaga ikatan hati dengan Allah.

Bagi yang mampu sebarkan kesedaran ini. Kita kini di era baru. iaitu era kesedaran. selepas ini akan berlaku ujian besar untuk memisahkan muslim dan munafiq. Penangkapan dan pembunuhan akan menjadi level dalam penyebaran ruh jihad. kita tak minta masyarakat muslim angkat senjata. tapi kita mahu bersatu suara dan bekorban jiwa dan raga memusnahkan sistem yang didokong Yahudi atau mendokong yahudi.

Dakwah adalah jihad kita. Sebarkan kefahaman islam walaupun sedikit. setiap hari setiap masa di mana sahaja.

2 comments:

Fairuz Sallehuddin said...

nothing more but agreed with u!
Thanks for the advise:)

p/s: eh eh. takde cakap dapat s*s dr si dia ka? sorry. slh faham;P

Fairuz Sallehuddin said...

* salah eja, it's 'advice'

;P